24 april 2013

Fallerad Vegetarisk Diet

Hög frånvaro på grund av mycket studier, men i vilket fall som helst; för drygt en månad sedan hade jag en vegetarisk period igen, den varade runt en månad, men skulle vara längre- Påskledigheten hemma hos föräldarna gjorde det svårt att hålla en vegetarisk kost så jag gav upp det när jag återvände till Uppsala. Därermot valde jag ett nytt sätt att tänka i matlagningen, jag behöver inte längre alltid köpa kött. Säg till exempel att jag har en grönsaksgryta då behöver jag inte köpa en köttbit till den bara för att få någon muskel  eller organ på tallriken om man säger så. Mina nästföljande recept här blir alltså de vegorecept jag lagade under denna period innan jag återvänder tilll mina vanliga recept. Här nedan några av vegorecpten.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar