9 augusti 2011

Välkommen!

Välkommen till min blogg! Jag är student och pluggar just nu Historia på Uppsala Universitet. En vanlig uppfattning är att som student tvingas man leva på bara nudlar och annan billig mat, men den uppfattningen vill jag ändra på. Trots att man bara får drygt 8 000 i månaden från CSN räcker pengarna mycket väl till god och bra mat. Om man inte festar hela tiden det vill säga! På denna blogg kommer jag lägga upp recept jag har lagar plus lite info omkring dem. Det vill säga priset på rätterna, hur det gick att laga och övriga synpunkter. De flesta recept jag kommer skriva om här är tagna från Boniers Kokbok eller Ica, men jag kommer alltid skriva varifrån de är hämtade. Hoppas du som läsare kommer uppskatta mina kulinariska äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar